MUZOTAKTNEWSYGwiazdyRoksana Węgiel została Ambasadorką marki ST.RIGHT

Roksana Węgiel została Ambasadorką marki ST.RIGHT

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMAPłyty muzyczne - zobacz na Ceneo

Roksana Węgiel – pierwsza w historii polska zwyciężczyni Eurowizji Junior została Ambasadorką marki ST.RIGHT, dedykowanej dla młodzieży i dzieci w wieku szkolnym. Brand należy do firmy St. Majewski, największego producenta artykułów szkolnych na polskim rynku, działającego nieprzerwanie od 130 lat!

Roksana Węgiel (14 l.) jako oficjalna Ambasadorka marki będzie twarzą kampanii wizerunkowej ST.RIGHT. W ramach tej współpracy, dla fanów Roksany i użytkowników produktów ST.RIGHT, będą organizowane konkursy w sklepach stacjonarnych i w Internecie, spotkania z wokalistką, a z myślą o mikołajkowych prezentach już teraz trwają prace nad wyjątkową kolekcją, współprojektowaną przez Roksanę.

REKLAMA

▸ Przeczytaj również: Big Brother: Natalia Wróbel na rurze! Zobacz pikantne nagranie…

Przeczytaj także:  George Michael tak śpiewał, że poparzyło nam ręce - Nile Rodgers

Roksana Węgiel Ambasadorką marki ST.RIGHT

Najbliższe wydarzenie już niedługo – pierwszy konkurs sygnowany przez Roxie rozpocznie się 15 maja br. na Instagramie (@st.right.wyrazsiebie), a wygrać w nim będzie można m.in.: bilety na koncerty i spotkania z Roksaną, jej płyty i autografy, a także świetne artykuły szkolne ST.RIGHT.

Materiały promocyjne partnera

Kolekcje marki ST.RIGHT inspirowane są najnowszymi trendami modowymi i kierowane do młodzieży oraz dzieci w wieku szkolnym. Zostały tak zaprojektowane, aby stanowić świetny element modowych stylizacji oraz gwarantować komfort użytkowania. W ten klimat nowoczesności, przebojowości i dobrego wyczucia stylu świetnie wpisuje się Ambasadorka – Roksana Węgiel!

Przeczytaj także:  Roksana Węgiel u Kuby Wojewódzkiego! Sprawdź, co się działo (FOTO)

▸ Przeczytaj również: Miley Cyrus znowu NAGO! Tak świętuje dzień szczeniaka (FOTO)

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz poszerzając portfolio marki, otwieramy się na branżę muzyczną podejmując współpracę z gwiazdą, o której jest głośno nie tylko w Polsce, ale również na świecie. Postawiliśmy na osobę, której historia i osobowość idealnie wpasowała się w grupę docelową młodzieżowej marki ST.RIGHT –  powiedziała Barbara Pikos, Kierownik Marketingu spółki St. Majewski.

 Subskrybuj nasze wiadomości w aplikacji Google! Nie chcesz przegapić żadnej plotki czy wiadomości ze świata show-biznesu? Dołącz do nas na Facebooku Instagramie
REKLAMA

Obserwuj nasze artykuły na

Chcesz podzielić się interesującym newsem lub zaproponować temat?
Skontaktuj się z nami, pisząc maila na adres: redakcja@muzotakt.pl

REKLAMA