Roksana Węgiel (14 l.) jako oficjalna Ambasadorka marki będzie twarzą kampanii wizerunkowej ST.RIGHT. W ramach tej współpracy, dla fanów Roksany i użytkowników produktów ST.RIGHT, będą organizowane konkursy w sklepach stacjonarnych i w Internecie, spotkania z wokalistką, a z myślą o mikołajkowych prezentach już teraz trwają prace nad wyjątkową kolekcją, współprojektowaną przez Roksanę.
▸ Przeczytaj również: Big Brother: Natalia Wróbel na rurze! Zobacz pikantne nagranie…
Najbliższe wydarzenie już niedługo – pierwszy konkurs sygnowany przez Roxie rozpocznie się 15 maja br. na Instagramie (@st.right.wyrazsiebie), a wygrać w nim będzie można m.in.: bilety na koncerty i spotkania z Roksaną, jej płyty i autografy, a także świetne artykuły szkolne ST.RIGHT.
Kolekcje marki ST.RIGHT inspirowane są najnowszymi trendami modowymi i kierowane do młodzieży oraz dzieci w wieku szkolnym. Zostały tak zaprojektowane, aby stanowić świetny element modowych stylizacji oraz gwarantować komfort użytkowania. W ten klimat nowoczesności, przebojowości i dobrego wyczucia stylu świetnie wpisuje się Ambasadorka – Roksana Węgiel!
▸ Przeczytaj również: Miley Cyrus znowu NAGO! Tak świętuje dzień szczeniaka (FOTO)
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz poszerzając portfolio marki, otwieramy się na branżę muzyczną podejmując współpracę z gwiazdą, o której jest głośno nie tylko w Polsce, ale również na świecie. Postawiliśmy na osobę, której historia i osobowość idealnie wpasowała się w grupę docelową młodzieżowej marki ST.RIGHT – powiedziała Barbara Pikos, Kierownik Marketingu spółki St. Majewski.