Kilka tygodni temu Zuza Jabłońska wzięła udział w projekcie pod hasłem #DIGSTERSPOTLIGHT, w którym zaprezentowała wielki przebój „everything i wanted” z repertuaru Billie Eilish. Teraz w ramach kampanii marki Sprite powraca z utworem “Znasz mnie lepiej”, który porusza głęboko temat hejtu!
Zuza Jabłońska nie po raz pierwszy zabrała głos w ważnej społecznej sprawie. Pamiętamy klip do utworu pt. “Wisła”, który poruszał tematy odmienności oraz tolerancji. Młoda gwiazda odniosła się do szykanowania wśród młodych. “Poznając osoby wyglądające, ubierające i zachowujące się inaczej niż my, poszerzamy własne horyzonty” – tłumaczyła 17-letnia piosenkarka.
▸ MUSISZ TO ZOBACZYĆ: Rita Ora w prześwitującej bieliźnie! Niewiele pozostawiła wyobraźni
W lipcu 2019 roku Zuza Jabłońska została ambasadorką Sprite. W niniejszej kampanii artystka mówi o odpowiadaniu miłością na hejt. Trzeba przyznać, że Zuza wraz ze swoją historią idealnie wpisuje się w główne przesłanie akcji. To zainspirowało wokalistkę do stworzenia dedykowanego utworu i klipu, w którym pokazuje, jak radzi sobie z wszechobecnym hejtem.
Na reakcję fanów nie trzeba było długo czekać. “Świetna piosenka szybko wpada w ucho ??”, “Obłęd! ?”, “OMG♥️”, “Pięknie ❤️❤️”, “Mega sztosss” – komentują Internauci.
▸ PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:
– Rihanna w prześwitującej bieliźnie i nowej fryzurze. Niezwykła metamorfoza!
– Jennifer Lopez w ogniu krytyki! „Dziesiątki ptaków zostało zabitych”
Zapraszamy do obejrzenia klipu „Znasz mnie lepiej”:
Zuza Jabłońska zyskała rozgłos dzięki pierwszej edycji „The Voice Kids”, w której pod trenerskim okiem Barona i Tomsona doszła do ścisłego finału. Debiutowała singlem „Sami”, który dotychczas zgromadził ponad 4 mln streamów.
Wielkim przebojem okazał się kolejny utwór młodej artystki – „Powiedz mi to twarz” z gościnnym udziałem Jana-Rapowanie i Silesa. Kawałkowi towarzyszył manifest związany z problemami w codziennej komunikacji międzyludzkiej oraz zjawiskiem hejtowania w internecie. Singiel dotarł na szczyt zestawienia najpopularniejszych utworów w radiach w Polsce i ma już status złotej płyty. Teledysk – nominowany do Fryderyka – obejrzano już ponad 15 mln razy. Łączna liczba streamów audio i wideo wynosi prawie 19 mln. Utworu „Spacer po linie” dotychczas odsłuchano w serwisach cyfrowych 3,3 mln razy.