Michał Szpak w nowej zaskakującej roli. Wideo nowym hitem w sieci!

Michał Szpak w nowej zaskakującej roli. Wideo nowym hitem w sieci!
fot. materiały prasowe

Michał Szpak potrafi naprawdę zaskoczyć! Tym razem charyzmatyczny gwiazdor wziął udział w kampanii reklamowej najnowszej komedii Netfliksa o Eurowizji. Nagranie promujące film „Eurovision Song Contest: Historia zespołu Fire Saga” okazało się strzałem w dziesiątkę!

Reprezentant Polski na Eurowizji w 2016 roku – Michał Szpak idealnie sprawdził się w nowej roli! Piosenkarz stworzył własną wersję utworu zatytułowanego „Volcano Man” z filmu, która nawiązuje do najbardziej legendarnych eurowizyjnych występów między innymi Edyty Górniak, Lordi, Conchity Wurst czy Abby! Koniecznie musicie to zobaczyć, bo nagranie naprawdę zachwyca.

Pod filmem pojawiło się już mnóstwo pozytywnych komentarzy, a fani nie kryją zachwytu, że Michał Szpak odwalił kawał dobrej roboty: „Michał genialnie wcielił sie w rolę różnych gwiazd Eurowizji. Świetna, zabawna reklama❤️ Brawo Michał, brawo Netflix za tą reklamę”, „Michał to nie tylko świetny wszechstronny wokalista, ale też ma umiejętności aktorskie i modową aparycję”, „Rewelacja! 🙂 Ależ genialnie Michał brzmi w każdym fragmencie. Świetnie wczuł się w rolę każdego wykonawcy 🙂 Ciągle jeszcze odkrywam Michała, jestem pod wielkim wrażeniem”, „Brawo Michał😃jesteś niezwykłym artystą” – pisali wielbiciele gwiazdora.

▸ PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ: Król disco polo, Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii MediaMarkt!

„Eurovision Song Contest: Historia zespołu Fire Saga” to jeden z ostatnich hitów Netfliksa.

Komedia wyreżyserowana przez Davida Dobkina (Wedding Crashers) to idealna niespodzianka dla fanów Eurowizji na pierwszy rok bez konkursu. W filmie występują między innymi Will Ferrell, Rachel McAdams, Pierce Brosnan, Demi Lovato, czy Dan Stevens. Ferrell oraz McAdams wcielają się w duet Fire Saga, który otrzymuje niespotykaną szansę reprezentowania Islandii w największym na świecie konkursie muzycznym.

Ścieżka dźwiękowa do filmu jest już niezwykłym sukcesem – w ciągu pierwszego tygodnia od premiery przesłuchano ją ponad 10 milionów razy! Muzyka z komedii Netfliksa podbiła iTunes w pięciu krajach, a utwór „Húsavík (My Hometown)” znalazł się na liście 200 najpopularniejszych utworów na Spotify w Szwecji, Norwegii, Wielkiej Brytanii i Irlandii. Film, jak i pochodzące z niego piosenki, trafiły też w poczucie humoru Islandczyków – „Húsavík (My Hometown)” stał się najpopularniejszym utworem na Spotify w Islandii!

▸ PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ: Ellie Goulding: Nowa płyta coraz bliżej. Posłuchaj „Slow Grenade”

Eurovision Song Contest: Historia zespołu Fire Saga

▸ Subskrybuj nasze wiadomości w oficjalnej aplikacji Google! 
Nie chcesz przegapić żadnej plotki czy wiadomości ze świata show-biznesu? 
Dołącz do nas już teraz na Facebooku Instagramie