MUZOTAKTLifestyleSylwia Przybysz i Filip Lato w kampanii społecznej #MnieToDotyczy

Sylwia Przybysz i Filip Lato w kampanii społecznej #MnieToDotyczy
S

Dodano:

OBSERWUJ W WIADOMOŚCIACH GOOGLE
UDOSTĘPNIJ
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kilka dni temu wystartowała niezależna kampania społeczna #MnieToDotyczy. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem rosnącej liczby prób samobójczych wśród dzieci i młodzieży, a także uświadomienie, że każdy z nas może przyczynić się do powstrzymania plagi samobójstw. Udział wzięli między innymi: Sylwia Przybysz czy Filip Lato.

Udział w kampanii wzięli popularni youtuberzy, instagramerzy, aktorzy i wokaliści: Alan Andersz, Jan Dąbrowski (JDabrowsky), Maria Jeleniewska, Oliwia Kreja (CookieMint), Emilia Królikowska (EmiFlesh), Filip Lato, Karol Osentowski, Aleksandra Pawlik (Alex Mandostyle), Sylwia Przybysz i Justyna Suchanek (Sukanek).

W ramach kampanii powstał spot zwracający uwagę na najczęstsze myśli samobójcze i symptomy pogarszającego się stanu psychicznego. Spot zawiera apel do widzów, aby nie lekceważyli niepokojących sygnałów u osób ze swojego otoczenia: #MnieToDotyczy
Kampania „MnieToDotyczy” toczy się w mediach społecznościowych, na profilach uczestników na platformach YouTube, Tik Tok i Instagram. Oprócz spotu powstały także infografiki, które może udostępniać każda osoba posiadająca profile w mediach społecznościowych.

▸ PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ: Justin Bieber zaśpiewał dla Hailey wielki hit Whitney Houston

Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest Karolina Roztocka – PR-owiec i działaczka społeczna. Za produkcję spotu odpowiadał Maciek Lipiński M. L. Filmz.

– Jak mówią eksperci, większość samobójstw poprzedzają podobne zachowania i objawy. Są to najczęściej poczucie osamotnienia, odrzucenia, bezradności, a na dalszym etapie lęk, agresja i izolacja od innych ludzi. Na koniec przychodzi fantazjowanie o samobójstwie, które w skrajnych przypadkach zamienia się w rzeczywistość. Tych objawów nie da się nie zauważyć. W tym sensie problem samobójstw dotyczy nas wszystkich, także mnie i ciebie – mówi Karolina Roztocka, inicjatorka kampanii #MnieToDotyczy.

– Jestem ogromnie wdzięczna wszystkim, którzy przyczynili się do powstania i promocji spotu. Mam nadzieję, że akcja choć w niewielkim stopniu zwiększy społeczną świadomość problemu samobójstw wśród dzieci i młodzieży – dodaje Karolina Roztocka.

Dalsza część artykułu pod materiałem reklamowym
REKLAMA

FAKTY:

  • W 2019 roku zamachów samobójczych dokonało 2177 osób w wieku 7-24 lat, o 304 osób więcej niż 2 lata wcześnieji.
  • Od 2010 roku liczba prób samobójczych w grupie 7-24 lat wzrosła o 162%ii.
  • 458 – tyle zamachów samobójczych zakończyło się zgonem w 2019 roku w grupie 7-24 latiii.

▸ PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ: Selena Gomez wyznała, że jej życie osobiste „wymknęło się spod kontroli”

MnieToDotyczy
▸ Subskrybuj nasze wiadomości w oficjalnej aplikacji Google! 
Nie chcesz przegapić żadnej plotki czy wiadomości ze świata show-biznesu? 
Dołącz do nas już teraz na Facebooku Instagramie
REKLAMA
REKLAMA
WYBRANE DLA CIEBIE

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Chcesz podzielić się interesującym newsem lub zaproponować temat?
Chcesz zamówić artykuł sponsorowany? Napisz do nas

MATERIAŁY PROMOCYJNE
Artykuł opracowany przez redakcję muzotakt.pl na podstawie dostępnych źródeł.
REKLAMA