Rozgogolona 51-letnia Jennifer Lopez promuje w sieci nowy projekt!

Marka kosmetyków Jennifer Lopez
fot. instagram.com/jlo

Jennifer Lopez zaszokowała wielu swoich fanów nagraniem, jakie ukazało się na jej profilu na Instagramie. Sesja zdjęciowa to kampania promocyjna jej nowego projektu. Gwiazda prezentuje swoje wdzięki!

Jennifer Lopez to artystka, która nie boi się nowych wyzwań. Gwiazda, która zrobiła ogromną, międzynarodową karierę jako piosenkarka i aktorka oraz tancerka i projektantka mody tym razem postanowiła wystartować z własną linią kosmetyków. Już 1 stycznia 2021 roku ruszy jej marka o nazwie „JLo Beauty”. Jak zapowiada celebrytka, w ofercie znajdziemy produkty do makijażu i pielęgnacji, między innymi balsamy, kremy, mydła, preparaty oczyszczające i nawilżające czy maseczki i serum. Hasłem i ideą produktów jest: „Piękno nie ma daty ważności”.

Jak widać przygotowania idą pełną parą, bo dziś w sieci zadebiutował filmik reklamujący nowy projekt 51-letniej gwiazdy. Na nagraniu Jennifer Lopez pozuje tak, jak ją Pan Bóg stworzył. Zdjęcia tej niezwykłej sesji to dzieło niezaprzeczalnie najsłynniejszego duetu fotografów mody: Mert Alas i Marcus Piggott.

▸ Zobacz także: Wygląda obłędnie! Honorata Skarbek zachwyca w nowym teledysku

Jennifer Lopez zachwyca w sieci!

Na udostępnionym filmie J.Lo pochwaliła się również fragmentem nowego singla. W podpisie gwiazda ujawniła, że wkrótce możemy spodziewać się nowego kawałka.

#InTheMorning #MorningFace #TurkeyEgg #NewMusic @mertalas and Marcus – opatrzyła artystka całość.

J.Lo w mgnieniu oka wywołała spore poruszenie w sieci. W ciągu dwóch godzin nagranie osiągnęło ponad 700 tysięcy wyświetleń, a pod postem pojawiło się mnóstwo komentarzy. Fani gwiazdy nie kryją zachwytu nad urodą J.Lo i nie szczędzą jej komplementów:

„Można oszaleć”, „Najładniejsza kobieta na świecie”, „Nie można oddychać”, „Wyglądasz wspaniale”, „Bogini nie kobieta”, „Ogień”, „Jak pięknie”, „Petarda i królowa w jednym”, „Wspaniała kobieta”, „Figurka sztos!” – pisali fani.

Uwagę fanów przykuł również pokaźny pierścionek zaręczynowy, który gwiazda przyjęła od 45-letniego narzeczonego, Alexa Rodrigueza. Zobaczcie poniżej, jak wygląda piosenkarka i aktorka w nowej reklamie „JLo Beauty”.

▸ Przeczytaj również: Ruda z Red Lips już tak nie wygląda! Joanna Lazer przeszła metamorfozę

Choć marka „JLo Beauty” oficjalnie rusza tuż po Nowym Roku – to zainteresowani mogą zarejestrować się już 8 grudnia na stronie jlobeauty.com.

▸ Subskrybuj nasze wiadomości w aplikacji Google! Nie chcesz przegapić żadnej plotki czy wiadomości ze świata show-biznesu? Dołącz do nas już teraz na Facebooku Instagramie

Bardzo dziękujemy za wizytę i przeczytanie artykułu! Nie chcesz przegapić żadnej plotki ze świata show-biznesu? Obserwuj nas w oficjalnej aplikacji Google News!