Jennifer Lopez jest już gotowa!

Jennifer Lopez zdradzi tajemnicę młodego wyglądu
fot. instagram.com/jlobeauty

„JLo Beauty” to nazwa nowej marki stworzonej przez Jennifer Lopez, która już niebawem zadebiutuje na rynku kosmetycznym. Wszystko wskazuje na to, że będzie to ogromny sukces, ponieważ wiele kobiet chciałoby wiedzieć, na czym polega tajemnica ponadczasowego piękna 51-letniej gwiazdy muzyki pop.

Choć nowa marka Jennifer Lopez zadebiutuje na rynku w sylwestra, to latynoska gwiazda już odlicza i bombarduje media społecznościowe nowymi kadrami, na których prezentuje nieskazitelną skórę. Jak dotąd celebrytka zapowiedziała, że w ofercie znajdziemy produkty do makijażu i pielęgnacji. Nie wiadomo jednak, czy będą to tylko kremy i balsamy czy inne preparaty oczyszczające i nawilżające. Na dniach latynoska gwiazda obiecuje ujawnić pełną listę kosmetyków, która będzie dostępna w przedsprzedaży na oficjalnej stronie „JLo Beauty”. O pomyśle stworzenia własnej marki Jennifer Lopez mówiła już dwa lata temu, jednak dopiero teraz jej plany zdają się urzeczywistniać. W jednym z ostatnich wywiadów piosenkarka i aktorka mówiła:

W swojej linii kosmetycznej postanowiłam zawrzeć wyłącznie osobiste patenty, do których sama chętnie się uciekam i ulubione rozwiązania, które stosuje od lat. Wszystkie są dalekie od inwazyjnych metod – zapowiedziała gwiazda.

▸ Zobacz także: Wygląda obłędnie! Honorata Skarbek zachwyca w nowym teledysku

Jennifer Lopez doskonale wie, jak zwrócić na siebie uwagę. Bez wątpienia jej debiutująca marka „JLo Beauty” może być poważnym konkurentem na światowym rynku kosmetycznym. Instagramowy profil marki śledzi już blisko 200 tysięcy osób, a liczba ta wciąż rośnie. Dziś celebrytka zaprezentowała pierwszy zestaw kosmetyków, który będzie można zamawiać już od 8 grudnia br. Na zdjęciu widzimy między innymi wielozadaniowe serum w cenie 300 złotych, krem nawilżający o szerokim spektrum ochrony SPF 30 za 200 złotych czy zaawansowany krem pod oczy za około 177 złotych. W Polsce kosmetyki gwiazdy będzie można kupić w drogerii Sephora od 14 stycznia 2021 roku.

Jako kobieta wiem, że są ludzie gotowi nas skreślić. Po prostu nie czekałam, aż to się stanie i zdałam sobie sprawę, że nie pozwolę na to. Chodzi oto, żeby kobiety były nieograniczone i potężne. Chodzi o zrozumienie piękna, że nie ma daty ważności – tłumaczy Jennifer Lopez.

Jennifer Lopez zdradza tajemnicę młodego wyglądu

Bohaterem linii „JLo Beauty” jest oliwa z oliwek, o której Jennifer Lopez mówi, że jest rodzinną tradycją i sekretem piękna przekazywanym przez jej babcię i matkę. Jej właściwości regenerują włosy oraz znakomicie wzmacniają i odżywiają skórę czy paznokcie. Jak podkreśla, jej suplementy diety zawierają czysty ekstrakt z oliwek, a do pielęgnacji skóry latynoska gwiazda poleca kompleks o nazwie „JLo Beauty Olive Complex”. Jest on przede wszystkim bogaty w przeciwutleniacze i przyjazny dla każdej skóry. To mieszanka skwalanu, sfermentowanej oliwy, oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia i ekstraktu z liści oliwnych, które świetnie nawilżają i koją.

Oprócz nowej linii produktów do pielęgnacji skóry Jennifer Lopez podkreśla, że bardzo ważne są codziennie ćwiczenia i zdrowe nawyki żywieniowe. Jak tłumaczy, niewielka ilość alkoholu czy niezdrowe jedzenie niekorzystnie działa na nasz wygląd. Artystka ma nadzieję, że kobiety w każdym wieku docenią swoje piękno od środka:

Nikt nie chce słyszeć: „Och, wyglądasz świetnie jak na pięćdziesiątkę”. Chcesz usłyszeć, jak świetnie wyglądasz – bez względu na wiek. Dla nas piękno jest bez daty ważności, młodość i ponadczasowość w każdym wieku oraz piękno pochodzące z wnętrza to naprawdę mantra marki JLo Beauty – podsumowała gwiazda.

▸ Przeczytaj również: Ruda z Red Lips już tak nie wygląda! Joanna Lazer przeszła metamorfozę 

▸ Subskrybuj nasze wiadomości w aplikacji Google! Nie chcesz przegapić żadnej plotki czy wiadomości ze świata show-biznesu? Dołącz do nas już teraz na Facebooku Instagramie

Bardzo dziękujemy za wizytę i przeczytanie artykułu! Nie chcesz przegapić żadnej plotki ze świata show-biznesu? Obserwuj nas w oficjalnej aplikacji Google News!