W singlu „Pijemy Za Lepszy Czas”, który wyprodukował Nearr, gościnnie pojawia się 730 Huncho, czyli kolejna świeża twarz odkryta przez Smolastego. O Nim będzie głośno w najbliższym czasie, o ręce do odkrywania talentów przez Norberta świadczy już rozwijająca się kariera Oliwki Brazil.
Siedmiokrotna zwyciężczyni nagrody Grammy, piosenkarka i autorka tekstów Alanis Morissette zapowiedziała właśnie swój pierwszy album medytacyjny „the storm before the calm”, który ukaże się 17 czerwca.
Na nadchodzącym albumie Alanis Morissette poprowadzi fanów przez 11 różnych medytacji stworzonych wspólnie z Davem Harringtonem. Wraz z ogłoszeniem, Alanis wydała pierwszy utwór z albumu „safety—empath in paradise”.
Artystka opowiada:
„the storm before the calm” zostanie również wydana w wiodącej aplikacji zdrowia psychicznego Calm. Platforma będzie obsługiwać wszystkie jedenaście utworów do streamingu na żądanie. Fani mogą teraz pobrać Calm na iOS i Androida oraz otrzymać siedmiodniowy bezpłatny okres próbny dla nowych subskrybentów.
Alanis Morissette niedawno ogłosiła nowe daty koncertów w ramach światowej trasy koncertowej z okazji 25-lecia „Jagged Little Pill”. Nowe daty są następstwem wyprzedanej przez Alanis trrasy, która była również jedną z najlepszych tras na świecie w 2021 roku, sprzedając ponad 500 tys. biletów. W północnoamerykańskiej części trasy do Alanis dołączy specjalny gość Garbage. Podczas europejskich tras koncertowych będzie towarzyszyć jej Beth Orton.
1. light—the lightworker’s lament 2. heart—power of a soft heart 3. explore—the other side of stillness 4. space—pause on violence 5. purification—the alchemical crunch 6. restore—calling Generation X 7. awakening—in between thoughts 8. ground—I want to live. 9. safety—empath in paradise 10. mania—resting in the fire 11. vapor—amplified in stillness
Od 1995 roku Alanis Morissette jest jedną z najważniejszych songwriterek muzyki popularnej. Intymne teksty i charakterystyczne melodie pozwoliły zdobyć jej uznanie krytyków i fanów. Po debiucie „Jagged Little Pill” wydała dziewięć kolejnych eklektycznych i uznanych albumów.
W lipcu 2020 roku Alanis wydała swój dziewiąty album studyjny, „Such Pretty Forks In The Road”, który spotkał się z entuzjastycznymi recenzjami. W sierpniu ubiegłego roku rozpoczęła wyprzedaną światową trasę koncertową z okazji 25-lecia „Jagged Little Pill’. Trasa stała się numerem jeden z tras kobiet w 2021 roku, a także jedną z najlepszych tras na świecie w 2021 roku, sprzedając ponad 500 tys. biletów. Alanis występuje również w sitcomie Foxa „The Great North”, który powróci w trzecim sezonie w 2022 roku.
Poza swoją muzyczną działalnością, artystka walczy o prawa kobiet oraz szerzy wiedzę na temat fizycznego i psychicznego zdrowia. W 2016 roku zaczęła nagrywać comiesięczne podcasty „Conversation with Alanis Morissette”, w których rozmawia z autorami książek, lekarzami, edukatorami i terapeutami, poruszając tematykę psychospołeczną. W 2019 roku zaprezentowała swój spektakl na Broadwayu. Wraz z Harville Hendrixem, Johnem Gottmanem, Sue Johnson i dr. Danem Siegelem, Alanis założył organizację Relationships First, która umożliwia ludziom komunikowanie się bez krytyki, słuchanie bez oceniania i łączenie się poprzez różnice między nimi. Wygłaszała wykłady na różnych wydarzeniach, w tym na konferencji Evolution of Psychotherapy Conference i 1440 Multiversity, gdzie badała „pozostawanie w kontakcie ze sobą, duchem i innymi”.
Zapowiadany przez Petera Marksa z The Washington Post jako „porywający przypływ adrenaliny” musical o twórczości Króla Popu, swoją premierą miał 1 lutego br. w Neil Simon Theatre. Jesse Green z The New York Times napisał, że dostarcza on niesamowitych emocji.
Album „MJ the Musical – Original Broadway Cast Recording” został nagrany w Power Station w Nowym Jorku. Wyprodukowali go David Holcenberg oraz Jason Michael Webb, a towarzyszyli im Derik Lee, Lia Vollack, John Branca oraz John McClain, którzy byli producentami wykonawczymi.
Aktualnie musical został nominowany do nagród Tony w dziesięciu kategoriach: najlepszy musical, najlepszy występ głównego aktora, najlepsza książka, najlepszy projekt sceniczny, najlepszy projekt kostiumu, najlepszy projekt oświetlenia, najlepszy projekt dźwiękowy, najlepsza choreografia oraz najlepsze orkiestracje. Rozdanie nagród zaplanowane jest na 12 czerwca.
Stworzony przez Special Arrangement we współpracy ze spadkobiercami Michaela Jacksona musical celebruje wyjątkowy i niezrównany kunszt jednego z największych artystów wszechczasów. Całość skupiona wokół tworzenia spektakularnej światowej trasy koncertowej „Dangerous” w 1992 roku. W rolach głównych m.in. Myles Frost, Quentin Earl Darrington, Whitney Bashor, Gabriel Ruiz oraz Christian Wilson.
Michael Jackson – tracklista:
1. Beat It 2. Jackson Five Medley (The Love You Save / I Want You Back / ABC) 3. I’ll Be There 4. Don’t Stop ‘Til You Get Enough / Blame It on the Boogie / Dancing Machine 5. Stranger in Moscow 6. You Can’t Win 7. I Can’t Help It 8. Keep the Faith 9. Wanna Be Startin’ Somethin’ 10. Earth Song / They Don’t Care About Us 11. Billie Jean 12. Smooth Criminal 13. Victory Tour (For the Love of Money / Can You Feel It) 14. Keep the Faith (Reprise) 15. She’s Out of My Life 16. Human Nature 17. Bad / 2 Bad 18. Thriller 19. Man in the Mirror 20. Finale ( Jam / Black or White / Wanna Be Startin’ Somethin’)
Nowy album zawiera 8 utworów, z których 3 to niedawno wydane single: „Cositas de la USA”, „Mojando Asientos” z Feid oraz utwór „Nos Comemos Vivos” z Chencho Corleone. Ponadto znajdziemy na nim inne współprace, takie jak „Sexo Sin Título” z Jayem Wheelerem i Lennym Tavarezem i „Tsunami” z Arcangel & De La Ghetto.
Maluma zaprezentował także teledysk do „Nos Comemos Vivos” z Chencho Corleone, który został wyprodukowany i wyreżyserowany przez jego własne Royalty Films.
„The Love & Sex Tape” to produkcja The Rude Boyz, a kompozycją zajęli się Juan Luis Londoño Arias (Maluma), Edgar Barrera, Andrés Uribe, René Cano, Kevin Mauricio Jiménez, Bryan Snaider Lezcano, Justin Quiles, Lenin Yorney Palacios, Julio González Tavares, José Ángel López Martínez, Jonathan Rivera, Giencarlos Rivera, Orlando Javier Valle Vega (Chencho Corleone), Rafael E. Castillo, Austin Agustín Santos, Salomon Villada i Mauricio Jiménez.
Okładka albumu przedstawia wizerunek jego ukochanego psa Budy, który, jak twierdzi artysta, reprezentuje jego własny cień. Buda jest jego wiernym towarzyszem, z którym Maluma dzieli wiele życiowych doświadczeń. Doberman został artystycznie przedstawiony na okładce zaprojektowanej przez znanego współczesnego artystę Josepha Klibansky’ego.
Spełniając jedno ze swoich największych marzeń, Maluma dał niedawno historyczny koncert na kultowym stadionie Atanasio Girardot w rodzinnym mieście Medellín przed ponad 53 tysiącami fanów i światową publicznością oglądającą transmisję na żywo w Amazon Prime. Obecnie kontynuuje swoją spektakularną trasę „Papi Juancho Maluma World Tour”. Dziś i jutro da show w Palacio de los Deportes w Meksyku, po czym wróci do Europy z kolejnymi koncertami. W Polsce wystąpi na festiwalu Trapeton Summer Bash już 10 lipca!
Zdobywca latynoskiej nagrody Grammy w kategorii Best Contemporary Pop Vocal Album (najlepszy współczesny popowy album wokalny) z 2018 roku za „F.A.M.E.” to jeden z najbardziej popularnych w social mediach artystów. Maluma posiada 25 milionów fanów na Facebooku, ponad 62 milionów obserwujących na Instagramie i 8 milionów obserwujących na Twitterze – jest wiodącym latynoskim artystą na Instagramie, pierwszym i jedynym, który przekroczył 50 milionów obserwujących. Jego oficjalny kanał w platformie YouTube subskrybuje 28,5 miliona osób, dzięki czemu uzyskał Diamentowy Przycisk Play YouTube.
Dzięki swojej „Maluma World Tour” osiągnął niezrównany sukces, sprzedając ponad milion biletów na 105 koncertach na całym świecie w samym 2017 roku. Wtedy też stał się najlepiej sprzedającym się latynoskim artystą na świecie. W 2018 i 2019 roku pobił rekordy, osiągając pełne widowiska we wszystkich swoich koncertach w Stanach Zjednoczonych i Europie. Podczas „11:11 World Tour” przeszedł do historii na 18. Festiwalu Mawazine w Rabacie w Maroku, ustanawiając rekord frekwencji swoim koncertem – wystąpił przed 200 tysiącami osób.
Od czasu, gdy dołączył do Sony Music Latin w 2015 roku, wydał sześć albumów: „Pretty Boy Dirty Boy” (2015), „F.A.M.E.” (2018), „11:11” (2019), „Papi Juancho” (2020), „7DJ” (2021) oraz najnowszy „The Love & Sex Tape” (2022).
Jest najmłodszym artystą, który jednocześnie zajął pierwsze i drugie miejsce na liście Billboard’s Latin Airplay i jest dopiero szóstym artystą, który to osiągnął, powtarzając ten wyczyn trzy razy. Do tej pory Maluma ma na swoim koncie 21 singli #1 na liście Latin Airplay w serwisie Billboard.
W 2018 roku Maluma wkroczył do świata mody i został okrzyknięty „Najnowszą Męską Muzą” przez magazyn Vogue. W 2019 został „Mężczyzną Roku” według GQ i współpracował ze znanymi projektantami, takimi jak Donatella Versace, Kim Jones (Dior), Jeremy Scott (Moschino), Calvin Klein, Christian Louboutin czy Louis Vuitton. Tego samego roku Maluma został zaproszony na MET Galę jako jeden z pierwszych latynoskich artystów. Wokalista współpracował dotychczas z takimi markami jak Moët Hennesy, Michelob i Adidas.
Altruistyczny duch Malumy przejawia się w działalności dla. jego fundacji El Arte de Los Sueños z siedzibą w Medellín w Kolumbii. Misją założonej w 2016 roku fundacji jest edukacja artystyczna i muzyczna młodzieży.
W 2021 roku Maluma zagrał w swoim pierwszym filmie animowanym Disneya „Encanto”, zdobywcy Oscara w kategorii „Najlepsza animacja” (2022). Na początku tego roku zadebiutował w Hollywood, grając główną rolę Bastiana w filmie „Wyjdź za mnie” obok Jennifer Lopez i Owena Wilsona.
Lista utworów „The Love & Sex Tape”:
1. Cositas de la USA 2. Sexo Sin Titulo (feat. Jay Wheeler, Lenny Tavarez) 3. Nos Comemos Vivos (feat. Chencho Corleone0 4. Tsunami (feat. Arcangel, De La Ghetto) 5. Mojando Asientos (feat. Feid) 6. La Vida Es Bella 7. Mal de Amores 8. Happy Birthday
2022 już jest ogromnym rokiem dla belgijskiej supergwiazdy Lost Frequencies. Po jego multiplatynowym singlu „Where Are You Now”, który zdobył 1. miejsce w 5 krajach, Lost Frequencies dołącza teraz do niezwykłego wokalisty Jamesa Arthura, aby stworzyć brzmienie tego sezonu: „Questions”!
Opierając się na harmonicznych warstwach klawiszy i gitary, które stanowią podstawę utworu, charakterystyczne pętle wokalne Jamesa wnoszą esencję tytułu, po czym jego surowy ton wybucha z głośników. Tu następuje główna część „Questions” z połyskującymi syntezatorami i głębokimi, rozbrzmiewającymi house beatami oraz progresywnymi akcentami, które następnie wzmacniają stylistyczną i elegancką ofertę.
Utwór podnosi na duchu i wzrusza w gwiezdnym połączeniu różnorodności, gdy wokal Jamesa przekształca się w ważne przesłanie. „Questions” łączy charakterystyczne akcenty obu artystów z elektrycznością i pełnym pasji wokalem.
Lost Frequencies komentuje nowe wydawnictwo: „Po ogromnej współpracy z Calumem Scottem w «Where Are You Now» czułem, że to odpowiednie miejsce na mój następny ruch! Przez ostatnich kilka miesięcy pracowałem nad mnóstwem muzyki, ale kiedy pojawiło się «Questions» i zacząłem pracę z Jamesem Arthurem nad wokalem, wiedziałem, że to następny singiel. Jeśli chodzi o produkcję, spodobał mi się pomysł, aby podążać za nurtem mojego poprzedniego singla, ale z dużą progresją akordów przed refrenem, aby zapewnić dobre wrażenia w utworze, zanim wpada w bardziej melancholijny nastrój. Nie mogę się doczekać, aż zagram to na koncertach i zobaczę reakcję publiczności!”.
James Arthur dodaje: „Felix to ogromny talent. Utwór powstał bardzo szybko i z łatwością… Zdecydowanie jest idealny na lato”.
Przed pandemią znalazł się na szczycie listy Festicket z największą liczbą występów festiwalowych w ciągu jednego lata, z 49 festiwalami na całym świecie w 21 krajach na 3 kontynentach, pokonując między innymi The 1975. W tym roku powróci na światowe festiwale, w tym Tomorrowland, Balaton Sounds, Pinkpop, Airbeat One, Creamfields i wiele innych. Dodatkowo zawita ze swoją trasą „Lost Frequencies LIVE” do Polski.
01.12.2022 – WARSZAWA – STODOŁA
02.12.2022 – KRAKÓW – KLUB STUDIO
Z ponad 30 milionami sprzedanych płyt, katalog Jamesa Arthura obejmuje miliardy streamów, w tym dla kultowych już utworów „Say You Won’t Let Go” i „Impossible”. Dzięki „Questions” Lost Frequencies i James Arthur bez wątpienia stworzyli jeden z największych hymnów tego lata.
Post Malone, jeden z największych gwiazdorów na współczesnej scenie, zdobywca Grammy i twórca diamentowych hitów, wraca z wyczekiwanym, czwartym studyjnym albumem „Twelve Carat Toothache”.
Oprócz potężnych hymnów „Cooped Up” (z Roddy Ricchem) i „One Right Now” (z The Weekndem), na płycie pojawia się cała gwiazdorska obsada gości, w tym Doja Cat, Fleet Foxes, Gunna i The Kid LAROI. Jeśli chodzi o muzykę, Post Malone współpracował ze sprawdzonymi producentami i autorami piosenek wśród których znaleźli się Louis Bell, Billy Walsh, a także Andrew Watt i Omer Fedi.
W ramach promocji płyty „Twelve Carat Toothache”, w ubiegłym miesiącu Post Malone wystąpił w „Saturday Night Live”, wykonując „Cooped Up” (z Roddy Ricchem) i „Love/Hate Letter To Alcohol” (feat. Fleet Foxes). Był to debiut artysty w popularnym, satyrycznym programie. Ponadto Post przygotował nową wersję kultowego „Chip ‘N Dale: Rescue Rangers” na potrzeby soundtracku do produkcji Disneya „Chip i Dale: Brygada RR”.
„Twelve Carat Toothache” to pierwsze długogrające dzieło artysty od trzech lat i następca platynowego „Hollywood’s Bleeding”, który trafił na szczyt zestawienia Billboard Top 200.
W ubiegłym roku Post Malone przypomniał o sobie wybuchowym singlem „One Right Now” z The Weekndem. Piosenka znalazła się w top 10 listy przebojów Billboardu i zgromadziła ponad miliard streamów w ciągu kilku miesięcy.
Lista utworów „Twelve Carat Toothache”:
1. Reputation 2. Cooped Up (with Roddy Ricch) 3. Lemon Tree 4. Wrapped Around Your Finger 5. I Like You (A Happier Song) (with Doja Cat) 6. I Cannot Be (A Sadder Song) (with Gunna) 7. Insane 8. Love/Hate Letter To Alcohol (with Fleet Foxes) 9. Wasting Angels (with The Kid LAROI) 10. Euthanasia 11. When I’m Alone 12. Waiting For A Miracle 13. One Right Now (with The Weeknd) 14. New Recording 12, Jan 3, 2020
Quebonafide nieoczekiwanie wydał nowy singiel. Artysta podzielił się również planami na przyszłość.
Wieści, wieści, wieści. Jest ich całkiem sporo, więc skupmy się dzisiaj na dwóch najważniejszych dla mnie komunikatach.
Postanowiłem sprzedać część moich udziałów wytwórni QueQuality. Udziały trafiły w najlepsze ręce – mojego wspaniałego wspólnika Dawida Szynola, któremu korzystając z okazji chciałem bardzo podziękować za wsparcie i pełne zaangażowanie nie tylko w projekcie wytwórni, ale również w wielu moich solowych oraz prywatnych sprawach. Wiem, że zawsze mogę liczyć na Twoją pomoc.
Od długiego czasu nie czuję się wydawcą i zdecydowanie wolę skupić się na swoich własnych poczynaniach, których mam w planie całkiem sporo. Oddanie kontroli nad QueQuality mojemu wspólnikowi jest według mnie rozwiązaniem „fair” w stosunku do wszystkich. Dawid Szynol nadal pozostaje moim menadżerem, w tej kwestii nic się nie zmienia.
Prezentowany singiel „Refren trochę jak Lana Del Rey” jest jednym z kilkunastu utworów, które powstały w okresie po wydaniu “Romantic Psycho”. Nie chcę składać deklaracji, że to być może jeden z ostatnich singli Quebonafide, ponieważ zeszłe 24 miesiące spędziłem głównie na spotykaniu się z zagranicznymi artystami oraz producentami i robieniu muzyki, więc całkiem sporo się tego uzbierało.. Nie mam na ten moment pomysłu na to, w jakiej formie mógłbym opublikować nagrane numery i nie za bardzo potrafię to ubrać w coś sensownego, więc najprawdopodobniej będziemy je publikować w luźnej, mixtape’owej, nieco niechlujnej formie.
Jeżeli chodzi o dalsze ruchy Quebonafide – nie mam w planach niczego związanego z muzyką jako ta postać, być może w przyszłości się to zmieni. Trasa koncertowa, którą zagraliśmy faktycznie była ostatnią trasą koncertową. Nie jest moim definitywnym pożegnaniem ze sceną ponieważ planuję dalej – hobbystycznie uprawiać performance i w tej sferze mam jeszcze kilka marzeń. Koncertów jako Quebonafide – poza kilkoma letnimi oraz finałowym, póki co dalej ukrytym w naszej rozpisce raczej bym się nie spodziewał. Myślę, że więcej wyjaśnień przyniesie ten finał finałów. Tak jak pisałem wcześniej: od września zamierzam rozpocząć studia medyczne, poświęcić się pracy naukowej, produkcji zdrowej żywności oraz konceptowi MISS TI 蒂小姐, graniu na pianinie i przede wszystkim sklejeniu całego tego konglomeratu pozycji w całość. Mam nadzieję, że długość tego komunikatu Was nie przeraziła, bo mam wrażenie, że to jeszcze nie jest wszystko. Dziękuje Wam bardzo. Quebo
Bawiąca się gatunkami piosenkarka, autorka tekstów i multiinstrumentalistka, Fousheé, prezentuje swój nowy utwór i towarzyszący mu teledysk „i’m fine”.
„«i’m fine» to pierwsza piosenka, którą napisałam do tego projektu”, mówi artystka. „W okresie od ostatniego projektu do napisania «i’m fine» wiele rzeczy zostało stłumionych. Podkreśla to kontrast ładnego wyglądu zewnętrznego z chaotycznym wnętrzem. Ten kontrast ostatecznie zainspirował cały projekt”.
Fousheé niedawno wydała „double standard”, który odnosi się do przestarzałych ról płciowych, których doświadczyła w poprzednich związkach i buntu przeciwko nim.
Zeszłego lata wypuściła swój uznany przez krytyków projekt „time machine”, który był „świetnym sposobem na poznanie artyzmu Fousheé i wszystkiego, co ma do zaoferowania” (UPROXX) „w podróży przez jej przemyślenia i aspiracje” (Billboard).
Urodzona i wychowana w New Jersey artystka dorastała w otoczeniu muzyki. Swoją pierwszą piosenkę napisała w wieku 6 lat. W Nowym Jorku poznała scenę muzyczną, a następnie skupiła się na LA, gdzie została przyjęta przez muzyczną społeczność twórców i zaczęła realizować swoje marzenie, doskonaląc rzemiosło i ucząc się gry na gitarze.
W zeszłym roku Fousheé wydała swój debiutancki projekt „time machine”, który dał początek „Deep End” (ponad 350 milionów streamów na całym świecie!). Dzięki singlowi Fousheé stała się pierwszą Czarną artystką, która trafiła do pierwszej dziesiątki Alternative Radio od 32 lat po Tracey Chapman z „Crossroads” (1989). Fousheé była artystką Apple Up Next w lipcu 2021 roku, wystąpiła w u Jimmy’ego Kimmela i ma na koncie współprace z takimi artystami, jak Lil Wayne, Vince Staples, Lil Yatchy, James Blake, King Princess i nie tylko.
„IDK to piosenka, w której równocześnie zadaję pytania i szukam odpowiedzi. Nowe uczucie mnie przeraża, ale z drugiej strony, jest ono niesamowicie ekscytujące i nie mogę przestać myśleć o tym, że kto wie, może to początek czegoś fajnego.
Czasem tak jest, że najmilsze rzeczy rodzą się w niepewności i o tym właśnie śpiewam w IDK” – mówi Alicja o swoim pierwszym, autorskim singlu, do którego tekst napisała na podstawie własnych doświadczeń.
Jest to także pierwszy singiel Alicji wydany w labelu Island Records Polska, co wyraźnie zarysowuje kierunek muzyczny, którym artystka będzie dalej podążać. Utwór z gatunku r’n’b dosłownie płynie z głośników, a zjawiskowy głos Alicji podkreślony jest głębokim basem, co może szczególnie przypaść do gustu miłośnikom nocnych przejażdżek po mieście.
„IDK” powstało przy współpracy ze znanym producentem Duitem, który jest odpowiedzialny m.in. za jeden z największych hitów 2020 roku „Bubbletea” Quebonafide.
Klip utrzymany jest w klimacie filmowym, widzimy Alę szykującą się na randkę z tajemniczą osobą, w kulminacyjnym momencie wyjawione jest, że tą postacią jest sama Alicja Szemplińska. W ten sposób zaznaczamy, że teraz Alicja odkrywa samą siebie, co możemy usłyszeć w tekście “IDK”, jak i nadchodzących utworów.
Alicja Szemplińska jest dwudziestoletnią artystką, dotychczas kojarzoną z wygraną w The Voice of Poland, ale teraz skupia się przede wszystkim na tym, żeby pokazać słuchaczom swoje własne brzmienie i stylistykę.
Nowe kawałki Alicji pokazują jej miłość do R’n’B oraz muzyki soulowej. W jej muzyce znajdziemy inspirację Jorją Smith czy Aliyaah. Numery pisane są przez Artystkę, a warstwę muzyczną tworzy z nowymi producentami.
Ava Max, światowej sławy popowa sensacja, ogłosiła premierę nowej płyty “DIAMONDS AND DANCEFLOORS“, która ukaże się 14 października.
O premierze albumu wokalistka poinformowała podczas występu w programie “The TODAY Show“, gdzie wykonała też najnowszy singiel “Maybe You’re The Problem“. Piosenka stanowi pierwszą zapowiedź nadchodzącej, bardzo osobistej płyty Avy, a towarzyszący jej teledysk wyreżyserował Joseph Kahn (Britney Spears, Taylor Swift, Jennifer Lopez).
Utwór “Maybe You’re The Problem” powstał po współpracy Avy z Tiësto przy ich hicie “The Motto“, który okazał się niekwestionowanym międzynarodowym przebojem. Od premiery dotarł do pierwszej piątki listy Billboardu, zdobywając ponad 500 milionów odsłuchów na całym świecie. Oficjalny teledysk – wyreżyserowany przez Christiana Breslauera (The Weeknd, Lil Nas X, Doja Cat) – ma obecnie ponad 70 milionów wyświetleń na YouTube.
“Maybe You’re The Problem” to pierwsze solowe wydawnictwo Max od czasu zeszłorocznego “EveryTime I Cry”, uznanego przez PAPER za “niezaprzeczalnie podnoszący na duchu banger”.
Za sprawą nowego singla “Maybe You’re The Problem” Ava Max jest gotowa, wznieść się na kolejny poziom popowego sukcesu. Z ponad 11 miliardami odtworzeń na całym świecie, szeregiem przełomowych kooperacji oraz wieloma złotymi i platynowymi certyfikatami w samych Stanach Zjednoczonych, pochodząca z Albanii amerykańska artystka szybko udowodniła, że jest prawdziwą supergwiazdą popu. W 2018 roku Max zabłysnęła w wielkim stylu dzięki hitowi “Sweet but Psycho”, który trzykrotnie pokrył się platyną w USA. Piosenka, która dotarła na szczyt list przebojów w ponad 20 krajach, ma dziś ponad 3,5 miliarda streamów. W Polsce singiel osiągnął diamentowy status. Wraz z teledyskiem, który zgromadził już ponad 780 milionów wyświetleń, “Sweet But Psycho” przyniósł wokalistce wiele międzynarodowych wyróżnień, w tym upragnioną nagrodę “Best Push Artist” podczas MTV Europe Music Awards 2019. W samym 2020 roku piosenka zgromadziła miliard odtworzeń.
Ava Max utrzymała tempo, wydając serię przebojowych singli, w tym nagrodzone złotym certyfikatem w Stanach Zjednoczonych “So Am I”, “Salt” i “My Head & My Heart”, a także pokryty platyną tytułowy utwór z jej uznanego pełnometrażowego debiutu “Heaven & Hell”. Płyta przyniosła wokalistce 11 miliardów streamów, a także złote, platynowe i multiplatynowe certyfikaty w kilkudziesięciu krajach. W 2021 roku zaprezentowała singiel “EveryTime I Cry“, do którego klip, stworzony przez Max i Charlotte Rutherford, zgromadził ponad 23 miliony odsłon. Kolejny był megaprzebój “The Motto” nagrany z Tiësto (500 milionów streamów).
W 2021 roku gwiazda trafiła do zestawienia “30 najlepszych przed 30″ (“30 Under 30”) magazynu “Forbes”. O artystce i jej muzyce pisały takie pisma, jak “VOGUE”, “Rolling Stone”, “Vanity Fair”, “Billboard” i “PAPER”.
W trakcie dotychczasowej kariery Ava nawiązała współpracę z takimi gwiazdami, jak Alan Walker, Pablo Alborán, David Guetta, Jason Derulo, AJ Mitchell (złoty w USA singiel “Slow Dance”) czy Thomas Rhett i Kane Brown (złoty w USA “On Me”).
Dagny, norweska popowa supergwiazda, przedstawia nowy singiel zatytułowany „Brightsider”.
„Brightsider” to piosenka zainspirowana optymistami, wszystkimi tymi, którzy mają wrodzoną zdolność dostrzegania jasnej strony życia nawet w najtrudniejszych sytuacjach.
W utworze Dagny opisuje jak sama, w okresie pozbawionym wielu nowych bodźców i zewnętrznych stymulatorów, poczuła potrzebę stworzenia przestrzeni do marzeń i oczekiwania na to, co życie ma najlepsze do zaoferowania. Podsumowując, „Brightsider” to smakowity, indiepopowy kąsek pełen pozytywnej energii.
Dagny niedawno odbyła wyprzedaną trasę po Norwegii (ponad 16 tysięcy biletów). W planach ma udział w największym norweskim festiwalu Øyafestivalen, gdzie wystąpią też Gorillaz, Nick Cave & The Bad Seeds oraz Florence and the Machine a także koncert w Londynie.
– Koncerty to dla mnie kwintesencja bycia muzykiem – zapewnia Dagny. – To w zasadzie sens życia. Pracowałam nad tą piosenką (i nad innymi nowymi utworami!) i bardzo się cieszę, że jeszcze tego lata będę mogła zaprezentować je na scenie.
Od wydania płyty „Strangers / Lovers” w maju 2020 roku, Dagny konsekwentnie udowadnia, że jako songwriterka jest w swojej życiowej formie, czego dowodem pochwały dziennikarzy „The Guardian” („grzmiąca synthpopowa eksplozja”), „The Independent” („olśniewający pop”) czy BBC Music („jeden z najpewniejszych debiutów 2020 roku”).
Do dziś Dagny zgromadziła ponad miliard odsłuchów na platformach streamingowych i ma 6 nominacji do norweskich Grammy (Spellemannprisen). Artystka współtworzyła piosenki dla takich gwiazd jak Katy Perry, Ashnikko i Julie Bergan, a sama współpracowała z duetem EDM Seeb, superproducentem Steve’em Aoki, indierockowym zespołem The Wombats czy indiepopową formacją Crystal Fighters.
W 2007 roku Amy Winehouse dała niezapomniany koncert na głównej scenie festiwalu Glastonbury. Z okazji 15-lecia show oraz w związku z powrotem imprezy do kalendarza w 2022 roku, postanowiono po raz pierwszy wydać na płycie zapis wspaniałego występu legendarnej wokalistki na Pyramid Stage.
22 czerwca 2007 roku brytyjska gwiazda nie tylko wystąpiła na głównej scenie słynnego festiwalu, ale pojawiła się na jeszcze jednym koncercie na Glastonbury, tym razem na znacznie mniejszej Jazz World Stage.
Cały koncert Amy Winehouse z Pyramid Stage wytłoczony został na dwóch winylowych płytach. Okładka zawiera przedmowę napisaną przez Emily Eavis, współorganizatorkę Glastonbury.
Amy Winehouse zadebiutowała w 2003 roku albumem „Frank”, po którym porównywana była do Billie Holiday. Popularność przyniósł jej jednak wydany trzy lata później drugi i ostatni longplay „Back to Black”.
Wyprodukowane przez Marka Ronsona dzieło zawierało hity „Rehab”, „You Know I’m No Good” czy tytułowy. Wydawnictwo wyróżniono m.in. pięcioma nagrodami Grammy. Po śmierci Amy Winehouse w 2011 roku ukazała się kompilacja „Lioness: Hidden Treasures”.