Karolina Stanisławczyk zapowiada tym singlem swój drugi album, który ma się ukazać jeszcze w tym roku. „Zanim” to nowa propozycja autorki hitu „Cliche”.
Za produkcję utworu odpowiada Krzysztof Milewski, producent muzyczny i kompozytor, który współpracował z takimi artystami jak Loka, Izabela Trojanowska czy DJ Adamus.
Muzyka inspirowana jest softrockowymi brzmieniami przełomu lat 80. i 90. Tekst Karoliny opowiada o ulotności chwili. To „carpe diem” opisane w sposób świeży przez artystkę z nowego pokolenia.
Teledysk do utworu, zrealizowany przez ekipę Filmmakers, inspirowany jest popularnym serialem „Euphoria”. Premiera singla i klipu 15 kwietnia.
Zaczęło się od nagranej z Igorem Herbutem z LemON piosenki „Mamo tyś płakała”, inspirowanej „Prząśniczką” Stanisława Moniuszki. Dochód z singla sanah przeznaczyła Stowarzyszeniu Siemacha – organizacji, która jest zaangażowana w pomoc ofiarom wojny w Ukrainie, a w szczególności dzieciom.
Następnie fani artystki mieli okazję posłuchać kolejnych utworów przygotowanych na „Ucztę” – chociażby naładowanej optymizmem piosenki „Szary świat”, która nagrana została z Kwiatem Jabłoni, czy swego rodzaju hołdu dla wielkiej diwy polskiej piosenki Violetty Villas, czyli kompozycji „Czesława” (z Natalią Grosiak), inspirowanej także filmem „Amelia”.
Podobny ładunek emocjonalny niosą za sobą również nagrany z Grzegorzem Turnauem „Sen we śnie” do tekstu Edgara Allana Poe, czy ukłon w stronę twórczości Krzysztofa Kamila Baczyńskiego – piosenka „Baczyński (Pisz do mnie listy)”, którą sanah wykonała z Anią Dąbrowską. Ponadto na albumie znaleźć można duet artystki z Arturem Rojkiem – opatrzony pięknym tekstem utwór „Tęsknię sobie”.
„Uczta” to nie tylko liryczne, wzruszające kompozycje, ale i żywe, niemalże taneczne utwory, jak choćby „audi”(nagrany z duetem Miętha), skoczne„Eldorado” z Darią Zawiałow, czy powstały przy wsparciu Vito Bambino kawałek „oscar”. Ostatnim utworem, jaki poznaliśmy przed premierą albumu, był numer pt. „ostatnia nadzieja”. W tej wyjątkowej, bo muzycznie wpisującej się w klimat country, piosence, sanah towarzyszy Dawid Podsiadło.
A sięgnąć po nią naprawdę warto, bo „Uczta” to wspaniała muzyka, ale i piękne, mądre teksty, w których każdy odnajdzie cząstkę siebie i swojego świata. Tym albumem sanah zdecydowanie udowadnia, że jako artystka nieustannie się rozwija, a jej muzyczne podróże stają się coraz bardziej wszechstronne.
Przypomnijmy, że dwa pierwsze krążki sanah („Królowa dram” i „Irenka”) uzyskały status Diamentowych Płyt (ponad 150 tys. sprzedanych egzemplarzy każda) oraz zdobyły szczyt listy OLIS. Artystka odebrała także Bestsellera Empiku w kategorii „Muzyka pop/rock” za album „Irenka”.
Od swojego debiutu w 2016 roku Why Don’t We zgromadzili ponad 3 miliardy streamów, ponad 930 milionów wyświetleń na YouTube i przyciągnęli 7 milionów obserwujących na Instagramie. Mogą też pochwalić się dwoma platynowymi singlami w USA, pięcioma złotymi oraz dwoma albumami w top 10 notowania Billboardu.
Z innowacyjnym i niekonwencjonalnym podejściem do wydawania muzyki, szybko zdobyli wciąż rosnącą grupę fanów. W ciągu niespełna 12 miesięcy zespół wydał pięć EP-ek, a w 2018 roku zadebiutował płytą “8 Letters“. W następnym roku światło dzienne ujrzały kolejne, wydawane co miesiąc single, jak chociażby “Big Plans“, “I Don’t Belong In This Club” z udziałem Macklemore’a czy napisany przez Eda Sheerana, a wyprodukowany przez Steve’a Maca “What Am I”.
Kwintet z Los Angeles, który tworzą Daniel Seavey, Corbyn Besson, Jonah Marais, Jack Avery i Zach Herron, przy swoim drugim albumie postanowił wrócić do podstaw. Artyści zniknęli z mediów społecznościowych, chwycili za instrumenty i sami napisali, nagrali oraz wyprodukowali muzykę. Promowana przebojowym singlem “Fallin’ (Adrenaline)” płyta “The Good Times and The Bad One” wydana w 2021 roku, zadebiutowała na 3. miejscu Billboard 200.
Pod koniec 2021 roku Why Don’t We wrócili triumfalnie z singlem “Love Back“, otwierając nowy, ekscytujący rozdział. Następnie grupa nawiązała współpracę z cenionym producentem, Jonasem Blue, tworząc razem hit “Don’t Wake Me Up“.
Why Don’t We mogą ponadto pochwalić się koncertami w tak prestiżowych salach, jak Madison Square Garden w Nowym Jorku czy występami w popularnych amerykańskich programach telewizyjnych, jak “The Ellen DeGeneres“, “The Kelly Clarkson Show” czy “Jimmy Kimmel Live!”.
– “Let Me Down Easy (Lie)” to szczera piosenka o byciu w związku i poczuciu, że druga osoba przestaje coś do ciebie czuć – wyjaśnia Jonah Marias z Why Don’t We.
– To prośba, by potraktowano cię łagodnie, zamiast być surowym. To numer ze smutnym podtekstem, ale ponieważ mówi o ludzkich doświadczeniach, o czymś, z czym wiele osób może się utożsamiać, pozostawia słuchacza w dobrym nastroju.
Założona przez Kayah i Tomika Grewińskiego wytwórnia Kayax świętuje w tym roku swoje dwudziestolecie. Z tej okazji powstała akcja “Kayax XX Rework”, w której Artyści tworzą nowe, zaskakujące wersje największych przebojów z katalogu wytwórni.
W pierwszej odsłonie akcji udział wzięli: Krzysztof Zalewski, Mery Spolsky, Ania Leon, Arek Kłusowski oraz Julia Wieniawa i Kuba Karaś. Do wiosennej odsłony zostali zaproszeni: Natalia Przybysz, Skubas i Barbara Wrońska, Reni Jusis, Cooks oraz Sarsa. Akcja odbywała się między 11 a 15 kwietnia i w każdy ten dzień w serwisach streamingowych publikowany był inny, zaskakujący cover.
“Beksa” to wielki przebój Artura Rojka, który ukazał się na jego pierwszym solowym albumie “Składam się z ciągłych powtórzeń” w 2014 roku. Utwór pełen jest emocji i wymownych okrzyków, natomiast cover Sarsy przewrotnie – spokojny i intrygujący z mrocznym klimatem.
Sarsa o coverze “Beksa”: Nie wyobrażam sobie śpiewać treści, których nie mogłabym przyłożyć do swojego życia, swoich doświadczeń. Słowa utworu „beksa” Artura Rojka rezonowały z moją wrażliwością od momentu gdy usłyszałam ten utwór po raz pierwszy. Dzisiaj oddaję Wam moją i interpretację utworu „Beksa”! Dziękuję Artur za inspirację!
W kwietniowej akcji Kayax XX Rework opublikowano w sumie pięć nowych wersji hitów z katalogu wytwórni Kayax. Natalia Przybysz nagrała gitarową wersję “Varsovie” Brodki, Skubas i Barbara Wrońska zinterpretowali balladę “Prócz Ciebie Nic” z repertuaru Kayah i Krzysztofa Kiljańskiego, Reni Jusis tanecznym krokiem wyśpiewała “Ja Pas!” Nosowskiej, debiutujący w Kayaxie Cooks zaprezentował swoją wersję “Niedopowieści” oraz na koniec – Sarsa zaśpiewała “Beksę” Artura Rojka.
To jednak nie jest koniec samego projektu Kayax XX Rework. Wydane do tej pory single – również te, które ukazały się w grudniu 2021 roku – spotkały się z tak pozytywnym odzewem, że wytwórnia Kayax postanowiła kontynuować projekt przez cały 2022 rok. Do akcji zostaną zaproszeni kolejni Artyści i Artystki, którzy stworzą swoje, zupełnie nowe wersje niezapomnianych hitów z katalogu wytwórni. Kolejna odsłona już wkrótce!
Sarsa jest obecnie świeżo po wydaniu albumu “Runostany”, który swoją premierę miał w lutym tego roku i jest zaskoczeniem dla fanów oraz krytyków jej dotychczasowej twórczości. Muzycznie krążek jest nie tylko listem miłosnym do dam polskiego rocka, ale przede wszystkim staje się ważnym głosem Artystki.
ROLLER to druga, solowa płyta Miłego ATZ. Premiera zaplanowana jest na 29.04.2022 nakładem wytwórni Def Jam Recordings Poland. W preorderze znajdziecie ekskluzywne, limitowane wydanie zaprojektowane przez @nikaraguaguacamole, którego wizualizacje Miły pokazał na swoim instagramie.
Dodatkowo na płycie znajdą się dwa bonusowe utwory. Legenda ROLLERA mówi, że na jednym z nich znajduje się zwrotka @atutowego.
22-letnia obecnie Aleyna Tilki była pierwszą turecką piosenkarką, która uzyskała ponad miliard odsłon na YouTube za sprawą teledysków do takich utworów, jak “Yalnız Çiçek” i “Sen Olsan Bari“.
Pierwsze anglojęzyczne nagranie Aleyny Tilki, “Retrograde“, zostało stworzone przez zespół gwiazd, w skład którego weszli Dua Lipa, Diplo, Sarah Hudson, JR Blender oraz King Henry. Utwór trafił na 1. miejsce YouTube w Turcji, osiągając ponad 24 miliony streamów. Remixy do nagrania przygotowali Galantis oraz Vintage Culture.
Ostatnio artystka współpracowała z Dillionem Francisem przy utworze “Real Love“, który jest głównym singlem z jego najnowszego albumu “Happy Machine“. Numer dotarł do 24. miejsca na liście Billboard Dance Club Songs.
Obecnie Aleyna Tilki przygotowuje się do wydania debiutanckiego albumu w języku angielskim. Zapowiada go druga anglojęzyczna piosenka Turczynki, “Take It Or Leave It“. To energetyczny pop-punkowy kawałek, który odzwierciedla buntowniczą, niepokorną duszę młodej gwiazdy. Skomponował go Gil Lewis, autorkami tekstu były Mali-Koa Hood i sama Aleyna, a za mix i mastering odpowiadał nominowany do nagrody Grammy Luca Pretelosi.
Była już Big Mommy, Kokieterką i Stonerką… przyszedł czas na Mamacitę. Oliwka Brazil powraca z nowym kawałkiem.
Oliwka Brazil, jedna z najbardziej charyzmatycznych, kontrowersyjnych i budzących największe zainteresowanie artystek w Polsce, zaprezentowała swój kolejny singiel. „Mamacita” pokazuje odrobinę łagodniejsze oblicze reprezentantki Warner Music Poland, ale całość utrzymana jest w charakterystycznej dla Niej estetyce. Czy nowy numer stanie się kolejnym viralem jak poprzednie?
Oliwka Brazil wkroczyła na polską scenę muzyczną jak nikt inny przed Nią. Trzy solowe single wystarczyły by znalazła się na ustach wszystkich słuchaczy polskiego rapu (i nie tylko).
Wydane do tej pory utwory „Big Mommy”, „Kokieterka” czy „Karaluchy” uzyskały wielomilionowe zasięgi zarówno na youtube, jak i w serwisach streamingowych. W międzyczasie artystka pojawiła się także gościnnie u Young Leosi w utworze „Stonerki”.
Zdolna siedemnastolatka swoim debiutanckim singlem „trzy” osiągnęła milion wyświetleń na YouTube w trzy tygodnie. Zdążyła także podbić TikToka i serca wielu słuchaczy. Po tak udanym debiucie Lija rusza z nowym materiałem.
Lija pochodzi z Brzozowa, tam uczy się w liceum i to tam „Nocą pisze piosenki”. Z nowym utworem wiąże kolejne nadzieje. W branżę muzyczną wkroczyła niedawno, ale z wielkim hukiem. Nic dziwnego, że szybko rozeszła się o niej wieść. Lija ciężko pracuje na swój sukces, pilnuje, by wszystko było dopięte na ostatni guzik i co ważne – słucha swoich odbiorców.
Debiut Liji spotkał się natychmiast z wielkim zainteresowaniem, co widać po wyświetleniach, a także pierwszych wyróżnieniach, takich jak karta na czasie w kategorii „najlepszy teledysk”.
Michał Szczygieł wypuszcza podniebne Sky Session nagrane wyłącznie przy użyciu smartfona! W tle zachwycająca panorama Warszawy, uchwycona na 190 metrze stołecznego skyscrapera.
W nowych, koncertowych aranżacjach usłyszymy trzy single z debiutanckiego albumu Michała Szczygła: „Spontan”, „To będzie dobry dzień” oraz „Jakby co”. Pomysł na sesję w takiej formule zrodził się w głowie Michała podczas nagrywania klipu do utworu „Spontan”: – Już na planie klipu marzyliśmy, aby zarejestrować sesję live w spektakularnej lokalizacji, możliwie wysoko, najlepiej z głową w chmurach 😉 – wspomina Michał Szczygieł.
Zdjęcia do Sky Session zostały zrealizowane 21 lutego 2022 r. w Skyfall Warsaw – na 46 piętrze jednego z najwyższych wieżowców w Warszawie. Twórcom zależało, by uchwycić miasto w różnych świetlnych sekwencjach. Każdy utwór został zarejestrowany w innej porze dnia, od świtu do nocy, co było dużym reżyserskim wyzwaniem. W zrealizowaniu tego zadania pomógł smartfon Samsung Galaxy S22 Ultra, który pełnił na planie rolę głównej kamery.
Michał Szczygieł to jeden z najciekawszych wokalistów młodego pokolenia. Jego domeną jest nie tylko świetny głos, ale również dynamiczne, popowe produkcje z elementami muzyki urban. Artysta zadebiutował w 2018 roku świetnie przyjętym singlem „Nic tu po mnie”, jednak największy rozgłos przyniósł mu wydany w 2020 r utwór „Spontan”, który jak dotąd zyskał status podwójnej platynowej płyty. W czerwcu 2021 ukazał się jego debiutancki album zatytułowany „Tak jak chcę”.
Za współpracę Artysty z marką odpowiedzialna jest agencja UMG for Brands Poland.
Coi Leray przedstawia jeden z najbardziej wyczekiwanych hiphopowych debiutów roku, czyli „TRENDSETTER”. W realizacji płyty raperkę i wokalistkę wspierała imponująca plejada gwiazd. Szczegóły już teraz na MUZOTAKT.pl.
Na „TRENDSETTER” gościnnie występują Nicki Minaj, Yung Bleu, Fivio Foreign, Young M.A, G Herbo, H.E.R., NAV, Lil Durk, Wallo267, Gillie, Polo G, Lil Tecca, A Boogie Wit Da Hoodie i Pooh Shiesty.
Promujący płytę singiel „Blick Blick” z udziałem Nicki Minaj od razu ustanowił rekord jako pierwszy utwór Coi Leray na szczycie listy przebojów Apple iTunes. Piosenka zajęła pierwsze miejsce na iTunes w 16 krajach, a jednocześnie była największym debiutem tygodnia na globalnej liście singli Apple Music (#12).
Singiel znakomicie poradził sobie również w serwisie Spotify, gdzie Coi zadebiutowała na najwyższej pozycji na amerykańskiej platformie. Numer „Blick Blick” zadebiutował też na 1. miejscu Digital Song Sales Chart notowania Billboardu. Piosenka stała się ponadto hitem TikToka i YouTube, gdzie klip do „Blick Blick” zgromadził 4 miliony odsłon w 2 dni. Singiel z miejsca zwrócił też uwagę mediów, otrzymując pozytywne recenzje w takich pismach, jak „Rolling Stone”, „Billboard” czy „The FADER”. – Mamy tu spotkanie aspirującej gwiazdy i legendy, które są sobie absolutnie równe – podsumował „PAPER”.
Wcześniej Coi Leray opublikowała pełen emocji hymn „Anxiety” z poruszającym klipem. – 24-letnia raperka już zdążyła wyrobić sobie markę wśród miłośników hip-hopu – trafnie zauważył po premierze piosenki dziennikarz „W Magazine”. Wśród fanów Coi Leray znajdują się tak uznani artyści, jak Tate McRae, Rauw Alejandro, Rod Wave, Jack Harlow, 24kGoldn.
Podgrzewając atmosferę przed premierą albumu „TRENDSETTER”, Coi Leray zdominowała mainstreamowe media, występując chociażby w programie „The Tonight Show Starring Jimmy Fallon”.
Lista utworów „TRENDSETTER”:
1. Hollywood Dreams 2. Blick Blick with Nicki Minaj 3. Aye Yai Yai ft. Yung Bleu 4. Mountains ft. Fivio Foreign and Young M.A 5. Thief In The Night ft. G Herbo 6. Overthinking ft. H.E.R. 7. Clingy ft. NAV 8. Heartbreak Kid 9. TWINNEM 10. No More Parties ft. Lil Durk 11. Be Me ft. Wallo267 and Gillie 12. Lonely Fans 13. Heart In A Coffin 14. Paranoid ft. Polo G 15. Box Papers 16. Mission Impossible ft. Lil Tecca 17. Too Far 18. Mustards Interlude ft. A Boogie Wit Da Hoodie 19. Anxiety 20. Big PURR (Prrdd) ft. Pooh Shiesty
Sarsa powraca z nowym kawałkiem. „Kochanie” to tytuł ostatniego oficjalnego singla promującego album „Runostany”. Płytę premierowo w wersji live było można usłyszeć 9 kwietnia w Palladium!
„Kochanie dobrze, że mamy siebie. Ty za mną, Ty za mną w ogień” – tak w refrenie swojego nowego singla śpiewa Sarsa. „Kochanie” to piosenka o miłości, którą z powodzeniem można osadzić w kontekście aktualnych, trudnych czasów i nieustannej polaryzacji społecznej. To utwór o akceptacji i silnej relacji dwojga ludzi, którzy są dla siebie stałym oparciem i dosłownie skoczą za sobą w ogień niezależnie od trudności jakie niesie świat zewnętrzny.
Po dwuletniej przerwie Sarsa wraca z zaskakującym albumem „Runostany”
Ten album stanie się niespodzianką i zaskoczeniem dla fanów i krytyków „dotychczasowej” Sarsy. Muzycznie krążek jest nie tylko listem miłosnym do dam polskiego rocka, Kory czy Renaty Przemyk, ale przede wszystkim staje się ważnym głosem Sarsy. Jest to płyta inna niż wszystko, co dotąd zrobiła. To jej czas. Jej miejsce. Jej historia. I jej przekonanie, że warto iść pod prąd. Sarsa idzie ze sztandarem, na którym powiewa symbol szyszki z okiem. W jednym z singli, „La la Las” wykrzykuje: „Wycinają mi spod chaty las”. Szyszka od wieków reprezentuje w kulturze życie, nieśmiertelność, płodność–symbolizuje też szyszynkę nazywaną „naczyniem duszy”. Nic dziwnego, że stała się motywem przewodnim czwartego, najbardziej osobistego w karierze, longplay’a Sarsy.
Utwór „Kochanie” jak i całą płytę „Runostany” było można usłyszeć na żywo w sobotę, 9 kwietnia, na premierowym koncercie, który odbędzie się w warszawskim klubie Palladium.
Kolejne koncerty promujące album odbędą się jesienią:
21.10 GDAŃSK 22.10 WROCŁAW 23.10 KRAKÓW 28.10 POZNAŃ
Wreszcie – Camila Cabello powraca! Ponad dwa lata jej fani niecierpliwie czekali na powrót latynoskiej gwiazdy. Długo oczekiwany trzeci album „Familia” już jest! Tymczasem płytę promuje najnowszy singiel zatytułowany „psychofreak” z gościnnym udziałem Willow oraz wyjątkowy koncert na TikToku. W sobotę artystka pojawi się również w popularnym programie Saturday Night Live.
Aby uczcić wydanie płyty, Camila Cabello opublikowała w sieci teledysk do zatytułowanego „psychofreak”. Utwór zadebiutował bowiem na całym świecie w MTV oraz na billboardach Paramount na Times Square. Wizualizacja otwiera rodzinny świat 25-letniej Kubanki, czyli „Familii”. Po premierze odbędzie się również impreza YouTube Afterparty specjalnie dla subskrybentów YouTube Premium i YouTube Music Premium.
Camila Cabello przygotowała bowiem całą scenę pod album utworem „Bam Bam” z Edem Sheeranem, który zgromadził już ponad 100 milionów streamów i 33,4 miliona wyświetleń na YouTube. Podsumowując wykonała zapierający dech w piersiach występ w The Late Late Show z Jamesem Cordenem i połączyła siły z Sheeranem przy ich pierwszym wykonaniu na żywo „Bam Bam” podczas charytatywnego koncertu ITV na rzecz Ukrainy. Singiel zdobył szerokie uznanie krytyków i fanów. „Bam Bam” zostało wyprodukowane w składzie Ricky Reed, Edgar Barerra i Cheche Alara. Piosenkę zaś napisali Camila Cabello, Ed Sheeran i Ricky Reed.
Zeszłej nocy Camila Cabello dała również koncert na TikToku „Familia: Welcome to the Family”, który trendował na całej platformie. Jeśli chodzi o spektakl – został on stworzony przy użyciu przykuwającego wzrok XR, wzbogacając śpiew i choreografię Camili o hipnotyzujące efekty wizualne, wyjątkową scenografię i wspaniałe kostiumy. Artystka stworzyła bowiem wirtualny świat dla każdej wykonywanej przez siebie piosenki, prowadząc publiczność w surrealistyczną podróż przez nieustannie zmieniającą się rzeczywistość. Cheche Alara pełnił funkcję producenta muzycznego, dyrektora muzycznego i kompozytora oryginalnej muzyki do produkcji, a Charlotte Rutherford była dyrektorem kreatywnym. Dla tych, którym nie udało się zobaczyć wyjątkowego koncertu na TikToku planowane są trzy powtórki, w tym jedna specjalnie dla Europy i Afryki: 9 kwietnia o 20:00. Tego nie można przegapić!
Wraz z albumem, „Bam Bam” i „psychofreak” pojawiły się w najszybciej rozwijającej się nowej mobilnej grze muzycznej Beatstar. Ekskluzywna współpraca z 24-milionową społecznością poprzedziła nadejście „Familii”. 2 miliony graczy zapisało „Bam Bam” w swoich kolekcjach i wygenerowało prawie 8 milionów odtworzeń.
„Familia” wyróżnia się jako najbardziej osobiste, pełne pasji i potężne dzieło artystki.
Urodzona na Kubie piosenkarka, autorka tekstów, aktorka i aktywistka, nominowana do wielu nagród Grammy Camila Cabello, przekracza wszelkie granice muzyki i kultury popularnej. Przełamywała jeden sufit po drugim i przy okazji tworzyła historię. Jest pierwszą Latynoską, która osiągnęła diamentowy certyfikat dzięki przebojowi #1 „Havana” z Young Thug, który wyróżnia się jako najczęściej odtwarzana piosenka wszech czasów wykonaną przez jakąkolwiek piosenkarkę. Zdobyła dziesiątki nagród, w tym dwie Latin Grammy, pięć American Music Awards i Billboard Music Award.
W 2018 roku jej pełnometrażowy debiutancki album „Camila” uplasował się na 1. miejscu listy Billboardu i pokrył się platyną. Otrzymał nominację do nagrody Grammy w kategorii „Najlepszy popowy album wokalny”, a „Hawana (Live)” zdobyła ukłon w kategorii „Najlepszy popowy występ solowy”. Wraz z sukcesem potrójnie platynowego singla „Never Be The Same” ponownie przeszła do historii jako pierwsza artystka z dwoma singlami #1 w wielu formatach z debiutanckiego albumu.
W 2019 roku połączyła siły z Shawnem Mendesem w „Señorita”. Multiplatynowy hymn zdobył nominację do nagrody Grammy w kategorii „Najlepszy popowy występ w duecie/grupie”. Jej pełnometrażowy album „ROMANCE” osiągnął platynę, w rezultacie czego stała się pierwszą artystką od czasu Adele, która potroiła się na szczytach list Billboard Hot 100, Top 200 i Artist 100.
Lista utworów „Familia”:
1. Familia 2. Celia 3. Psychofreak (feat. Willow)4. Bam Bam (feat. Ed Sheeran) 5. La Buena Vida 6. Quiet 7. Boys Don’t Cry 8. Hasta Los Dientes (feat. María Becerra) 9. No Doubt 10. Don’t Go Yet 11. Lola (feat. Yotuel) 12. Everyone at this party