Cristiano Ronaldo i Georgina Rodriguez na kwarantannie. Pokazali, jak ćwiczą w domu!

Cristiano Ronaldo i Georgina Rodriguez na kwarantannie. Pokazali, jak ćwiczą w domu!
fot. instagram.com/georginagio

Z powodu pandemii koronawirusa wszystkie siłownie i kluby fitness są nadal zamknięte, więc trzeba trenować w domu. Cristiano Ronaldo i Georgina Rodriguez postanowili pokazać, jak ćwiczyć w izolacji domowej.

Cristiano Ronaldo (35 l.) i Georgina Rodriguez (26 l.) od 2016 roku tworzą szczęśliwy związek. Razem mają dwuletnią córkę Alanę Martinę Dos Santos. Pozostałe dzieci jak: Cristiano Ronaldo Jr., dwuletnie bliźniaki Evę Marię Dos Santos i Mateo Ronaldow urodziła matka zastępcza. Słynny portugalski piłkarz z powodu pandemii koronawirusa opuścił luksusową posiadłość w Funchal w Portugalii i przeniósł się wraz ze swoją rodziną do wynajętej willi w pobliżu wioski rybackiej Canical na wyspie Madera. W domu znajduje się między innymi sześć sypialni z łazienkami, pokój gier, a także pokój ze stołem bilardowym i siłownia oraz ogromny basen. Razem ze swoją partnerką regularnie udostępniają na instagramowych profilach jak trenują podczas kwarantanny.

▸ PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ: Justin Bieber i Hailey Bieber zastanawiają się nad swoim rozstaniem

Trening Cristiano Ronaldo

Cristiano Ronaldo udostępnił serię zdjęć i filmików na Instagramie, jak zbudować silne nogi za pomocą prostego treningu. Ćwiczenia należy rozpocząć od jazdy na rowerze treningowym z możliwie największym oporem. Jeśli nie posiadasz roweru stacjonarnego, chwyć zwykły rower miejski. Ważne, aby ćwiczyć łydki, ścięgna podkolanowe i uda.

Kontynuuj trening w izolacji domowej za pomocą sztangi. Jak Cristiano Ronaldo z obciążnikami w obu rękach, ale także z kettlebell na klatce piersiowej. Jeśli nie masz doświadczenia, zacznij po prostu bez ciężarków. 

Georgina Rodriguez i jej domowy trening na pośladki

Georgina Rodriguez zaprezentowała trening, który koncentruje się na nogach i pośladkach. Kluczem do sukcesu są przysiady, które dziewczyna Cristiano Ronaldo wykonuje w różnych wariantach. Zacznij od wariantu standardowego, bez obciążników. Na przemian z przysiadami skokowymi. Ćwiczysz ścięgna podkolanowe, pośladki, łydki i mięśnie czworogłowe.

Dobrym wariantem standardowego przysiadu jest tzw. ‘bułgarski split’ – przysiad ze sztangami. Podczas tego ćwiczenia dość szybko wyrzeźbisz mięśnie nóg i pośladków. Ponieważ wykonujesz ćwiczenie na jednej nodze, pracujesz również nad swoją stabilnością. Bułgarskie przysiady są bardzo skuteczne, ale upewnij się, że wykonujesz je poprawnie . Możesz wziąć przykład z Georginy Rodriguez.

Sekretem modelowanie kształtu nóg i pośladków jest Dynaband (znany również jako BBT). Elastyczna taśma zapewnia dodatkowy opór, przysiady i inne ćwiczenia są wyjątkowo skuteczne. To doskonałe rozwiązanie na trening w domu. Tylko spójrzcie na poniższe nagranie.

▸ PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ: Zuza Jabłońska wydaje debiutancki album. Posłuchaj singla „Liczę dni”

Wczoraj Cristiano Ronaldo powrócił do Włoch prywatnym samolotem. Tam zobowiązany jest przejść 14-dniową kwarantanne, po której rozpocznie treningi z zespołem Juventusu.

View this post on Instagram

The greatest love… 🙏❤️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

▸ Subskrybuj nasze wiadomości w oficjalnej aplikacji Google! 
Nie chcesz przegapić żadnej plotki czy wiadomości ze świata show-biznesu? 
Dołącz do nas już teraz na Facebooku Instagramie